Retourneren & Garantie
Het kan zijn dat je niet tevreden bent met je aankoop en het liever retour wilt sturen. Dat is geen probleem, je kunt je aankoop binnen 30 dagen aan ons retouneren. In het pakket is ook informatie toegevoegd met het adres en de procedure.
Wij vinden het van belang om samen te zorgen voor zo min mogelijk retour zendingen. Er moet immers extra bestelbusje voor rijden. Twijfel je bij het plaatsen van de bestelling over de maat, kleur, vorm of iets anders? Neem dan gerust contact met ons op. Ons team helpt je graag met deskundig advies.
Retour sturen van de zending is voor eigen rekening. Je kunt het pakket afgeven bij een servicepunt van DHL of PostNL. Wanneer wij een fout hebben gemaakt of er is iets niet goed aan het product, dan zorgen wij voor een retouretiket. Wij nemen dan de verzendkosten voor onze rekening.
Ruilen
Wil je een product ruilen? Geen probleem, kom naar onze winkel in de 7straatjes in Arnhem en we maken de omruiling in orde. Het is ook mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen met het juiste artikel. De kosten voor het retour sturen van de oorspronkelijke bestelling, zijn voor eigen rekening.
Garantie
De wettelijke garantie is minimaal 2 jaar. Veel van de producten uit ons assortiment hebben een veel langere garantietermijn. Op veel producten wordt zelfs levenslange garantie gegeven.
Wanneer er iets mankeert aan het product dat je hebt gekocht vragen wij contact met ons op te nemen via de telefoon of per e-mail. We overleggen hoe we een passende oplossing kunnen bieden. Het afhandelen van een garantie, vindt meestal plaats in overleg met de leverancier
Klachten
Wij doen ons best om producten van goede kwaliteit en veel gebruiksplezier te verkopen. Toch kan het zijn dat je een klacht hebt over een bepaald product. Wij vragen je in dat geval contact op te nemen met ons via e-mail info@pollmann.nl of telefoon 026-4424103.
Het is fijn als je foto’s van de klacht kunt toevoegen indien van toepassing. Zo kunnen wij de klacht beter beoordelen.
Wij kijken dan naar een passende oplossing, eventueel in overleg met de leverancier.
Bij het afhandelen van de klacht, houden wij je regelmatig op de hoogte van de voortgang.