Winkelwagen

Bestellingen

Ik kan niet vinden wat ik zoek, kan ik hierbij hulp krijgen?

Wij helpen je graag bij het maken van een keuze bij het plaatsen van je bestelling.
- Je kunt tijdens openingstijden van de winkel bellen met 0031(0)26-4424103.
- Je kunt ook een email sturen naar info@servies.nl, wij zullen je vraag, uiterlijk binnen 1 werkdag behandelen.
- Je kunt ook met ons chatten. Wij zijn tussen 9 uur en 22 uur 's avonds, wanneer wij niet online zijn is het mogelijk om een bericht achter te laten. Je ontvangt dan zo snel mogelijk antwoord van ons. 

Ik zoek een bepaald artikel van een merk dat in de collectie vertegenwoordigd is. Ik kan dit artikel echter niet vinden op de website. Is het mogelijk dit artikel te bestellen?

Voor specifieke vragen over deze artikelen kun je bellen naar 0031(0)26-4424103 tijdens openingstijden van de winkel of e-mailen naar info@servies.nl. Wij zullen je vraag, binnen 1 werkdag behandelen.

Ik wil mijn bestelling graag afhalen in Arnhem. Is dit mogelijk?

Het is mogelijk uw bestelling af te halen in onze winkel in de 7straatjes in Arnhem centrum. Wanneer je bij verzendwijze kiest voor afhalen in onze winkel in Arnhem, dan wordt je bestelling gereserveerd in onze winkel. Je kunt ervoor kiezen om de bestelling te betalen aan de kassa of om tijdens het plaatsen van uw bestelling al te betalen, door middel van bijvoorbeeld Ideal of Creditcard. Onze winkel is gevestigd in het voetgangersgebied van Arnhem, je kunt tussen 10.00 - 11.00 uur met de auto voor onze winkel komen.

Ik heb gekozen voor verzending van mijn bestelling maar ik wil mijn bestelling toch liever afhalen in Arnhem. Is dit mogelijk?

Het is mogelijk om uw bestelling af te halen in onze winkel tijdens openingstijden. Wij vragen u om 1 dag van tevoren aan te geven dat u uw bestelling wilt ophalen, de te verzenden bestellingen staan namelijk gereserveerd op een andere locatie. Als dit niet lukt, dan halen wij de producten graag voor u op, terwijl u wacht en een kop koffie of thee drinkt.

Is het assortiment van de webwinkel, hetzelfde als in de winkel in Arnhem centrum?

Nee, in de webwinkel vindt u een groot gedeelte van het assortiment van de winkel. Wilt u een artikel bestellen dat niet in de webwinkel te vinden is, neemt u dan met ons op, wij helpen u graag.

Welke betaalmethodes zijn er mogelijk?

Je kunt op internet betalen per iDEAL, creditcard (Visacard of Mastercard), Bancontact (BE), Giropay (DE), Applepay of via een overboeking. Alle betalingen van onze webwinkel worden uitgevoerd door Pay.nl.
Bancontact is een betaalmethode die alleen beschikbaar is voor Belgische klanten, Giropay is alleen beschikbaar voor Duitse klanten.
In onze winkel kun je bij afhalen betalen met Pin, creditcard (Visacard, Mastercard, American Express of Diners Club), Pollmann cadeaubonnen  of contant. Ben je in het bezit van het Mantelzorgcompliment van de gemeente Arnhem of Dit is Pas Arnhem cadeaukaart, dan kun je hiermee ook betalen in de winkel.

Zijn alle artikelen die op de website staan op voorraad?

Wij proberen onze collectie zo compleet mogelijk op voorraad te hebben. Niet alle artikelen op onze website zijn standaard op voorraad. In principe kunnen wij wel al deze artikelen voor u bestellen. Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijg je van ons bericht of je bestelling op voorraad is.

Wanneer je eerst wilt weten of de artikelen op voorraad zijn, voordat je je bestelling plaatst en betaalt, dan kun je of eerst contact opnemen met de winkel, dan kijken wij graag voor je of de artikelen op voorraad zijn. Je kunt ook kiezen voor de betaalmethode ‘Overboeking’. Je betaalt dan niet direct. Nadat je bericht hebt ontvangen dat de artikelen op voorraad zijn, kun je je bestelling betalen. Wanneer de artikelen niet op voorraad zijn, dan kunnen wij de bestelling voor je annuleren.

Waarom is het handig om een account aan te maken?

Met uw e-mailadres en wachtwoord heb je toegang tot je eigen account. Je kunt de status van je bestelling bekijken, inzicht in uje ordergeschiedenis, gemakkelijk je gegevens aanpassen én je eigen verlanglijst bijhouden.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee dat is niet nodig, je kunt ook een bestelling plaatsen zonder account. Je vult dan eenmalig je adresgegevens in.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Ja dat kan, cadeaubonnen zijn online verkrijgbaar en in onze winkel in de 7straatjes in Arnhem centrum. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de winkel via 026-4424103 of info@servies.nl.

Leveringen

Je verkoopt voornamelijk breekbare producten, is het risicovol mijn bestelling te laten versturen?

Jarenlange ervaring met het versturen van onze producten resulteert in zeer weinig breuk tijdens verzending. Mocht je bestelling of een deel hiervan toch beschadigd geleverd worden, dan wordt dit door ons vervangen/vergoed. Het kan zijn dat wij vragen om een retourzending (op onze kosten) van de beschadigde artikelen of een bewijs van breuk d.m.v. een digitale foto.

Ik wil graag melding maken van breuk in mijn zending, hoe doe ik dat?

Ondanks het zorgvuldig verpakken van de producten komt het af en toe voor dat producten breuk aankomen. Wij vragen je in dat geval een email te sturen naar info@servies.nl, met daarbij een foto van de bewuste artikelen. Het is voor ons handig als ook het nummer van je bestelling of het nummer van de pakbon wilt vermelden.

Wat zijn de verzendkosten bij Servies.nl?

Wij verzenden binnen Nederland en België met DHL. Voor bestellingen vanaf €50,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Anders bedragen de verzendkosten voor pakketten binnen Nederland tot 30 kg € 4,95 & België of Duitsland € 6,95. Voor verzendingen naar Luxemburg bedragen de verzendkosten tot 30 kg €11,00.
Voor verzendingen naar overige landen geldt een specifieke prijs, deze kosten zijn op aanvraag. In principe kunnen wij wereldwijd verzenden.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Zodra je pakket wordt aangeboden bij DHL, ontvang je een email met daarin de verzendinformatie en het Track & Trace nummer. Hiermee kun je je bestelling volgen. Pakketten bij particulieren worden tussen 12 en 18 uur aangeboden. Zakelijke pakketten worden tussen 10 en 17 uur aangeboden. Het is ook mogelijk om het pakket ’s-avonds bij je aan te leveren. Wil je hiervan gebruik maken, dan kun je dit aangeven bij het plaatsen van de bestelling. Kies dan voor de optie avondbezorging. 

Ik wil mijn bestelling graag retour sturen, hoe gaat dit in zijn werk?

Wanneer je je bestelling niet wilt houden, dan kun je de artikelen naar ons retour sturen. Ons retour adres is Kerkstraat 41a, 6811 DM Arnhem. Wij vragen je een kopie van de pakbon toe te voegen en daarop het rekeningnummer te vermelden waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten. Het bedrag wordt binnen 5 werkdagen aan je retour gestort, zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen. Je ontvangt van ons een email. De kosten voor het retour sturen, komen voor eigen rekening.
Je kunt de bestelling ook in onze winkel in Arnhem terugbrengen. Wij zullen het bedrag in de winkel aan je uitbetalen of retour storten op uw rekening.

Ik heb een artikel ontvangen, wat ik niet heb besteld. Wat moet ik doen?

Wij verzoeken je om contact met ons op te nemen via info@servies.nl of 0031(0)26-4424103. Wij overleggen dan met je hoe we het oplossen. Wanneer je het product terug wilt sturen, regelen wij een retourzegel voor je. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je alsnog het juiste product ontvangt.

Ik ben niet tevreden over de service van Servies.nl. Waar kan ik terecht?

Stuur je klacht naar info@servies.nl. Wij zullen je klacht zo spoedig mogelijk behandelen.