Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bestellingen

Ik kan niet vinden wat ik zoek, kan ik hierbij hulp krijgen?

Wij helpen u graag bij het maken van een keuze bij het plaatsen van uw bestelling. U kunt tijdens openingstijden van de winkel bellen met 0031(0)26-4424103. U kunt ook een email sturen naar info@servies.nl, wij zullen uw vraag, binnen 1 werkdag behandelen.

Ik zoek een bepaald artikel van een merk dat in uw collectie vertegenwoordigd is. Ik kan dit artikel echter niet vinden op de website. Is het mogelijk dit artikel te bestellen?

Voor specifieke vragen over deze artikelen kunt u bellen naar 0031(0)26-4424103 tijdens openingstijden van de winkel of e-mailen naar info@servies.nl. Wij zullen uw vraag, binnen 1 werkdag behandelen.

Ik wil mijn bestelling graag afhalen in Arnhem. Is dit mogelijk?

Het is mogelijk uw bestelling af te halen in onze winkel in Arnhem centrum. Wanneer u bij verzendwijze kiest voor afhalen in onze winkel in Arnhem, dan wordt uw bestelling gereserveerd in onze winkel. U kunt ervoor kiezen om de bestelling te betalen aan de kassa of om tijdens het plaatsen van uw bestelling al te betalen, door middel van bijvoorbeeld Ideal of Creditcard. Onze winkel is gevestigd in het voetgangersgebied van Arnhem, u tussen 10.00 - 11.00 uur met de auto bij onze winkel komen.

Ik heb gekozen voor verzending van mijn bestelling maar ik wil mijn bestelling toch liever afhalen in Arnhem. Is dit mogelijk?

Het is mogelijk om uw bestelling af te halen in onze winkel tijdens openingstijden. Wij vragen u om 1 dag van tevoren aan te geven dat u uw bestelling wilt ophalen, de te verzenden bestellingen staan namelijk gereserveerd op een andere locatie. Als dit niet lukt, dan halen wij de producten graag voor u op, terwijl u wacht en een kop koffie of thee drinkt.

Is het assortiment van de webwinkel, hetzelfde als in de winkel in Arnhem centrum?

Nee, in de webwinkel vindt u een groot gedeelte van het assortiment van de winkel. Wilt u een artikel bestellen dat niet in de webwinkel te vinden is, neemt u dan met ons op, wij helpen u graag.

Welke betaalmethodes zijn er mogelijk?

U kunt op internet betalen per iDEAL, creditcard (Visacard of Mastercard), Bancontact (BE), Giropay (DE) of via een overboeking. Alle betalingen van onze webwinkel worden uitgevoerd door Pay.nl.
Bancontact is een betaalmethode die alleen beschikbaar is voor Belgische klanten, Giropay is alleen beschikbaar voor Duitse klanten.
In onze winkel kunt u bij afhalen betalen met Pin, creditcard (Visacard, Mastercard, American Express of Diners Club), Pollmann cadeaubonnen of contant. Bent u in het bezit van het Mantelzorgcompliment van de gemeente Arnhem of Dit is Pas Arnhem, dan kunt u hiermee ook betalen in de winkel.

Zijn alle artikelen die op de website staan op voorraad?

Wij proberen onze collectie zo compleet mogelijk op voorraad te hebben. Niet alle artikelen op onze website zijn standaard op voorraad. In principe kunnen wij wel al deze artikelen voor u bestellen. Nadat u een bestelling heeft geplaatst krijgt u van ons bericht of uw bestelling op voorraad is.

Wanneer u eerst wilt weten of de artikelen op voorraad zijn, voordat u uw bestelling plaatst en betaalt, dan kunt u of eerst contact opnemen met de winkel, dan kijken wij graag voor u of de artikelen op voorraad zijn. U kunt ook kiezen voor de betaalmethode ‘Overboeking’. U betaalt dan niet direct. Nadat u bericht heeft ontvangen dat de artikelen op voorraad zijn, kunt u uw bestelling betalen. Wanneer de artikelen niet op voorraad zijn, dan kunnen wij de bestelling voor u annuleren.

Waarom is het handig om een account aan te maken?

Met je e-mailadres en wachtwoord heb je toegang tot je eigen account. U kunt de status van uw bestelling bekijken, inzicht in uw ordergeschiedenis, gemakkelijk uw gegevens aanpassen én uw eigen verlanglijst bijhouden.

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee dat is niet nodig, u kunt ook een bestelling plaatsen zonder account. U vult dan eenmalig uw adresgegevens in.

Kan ik een cadeaubon kopen?

Ja dat kan, cadeaubonnen zijn verkrijgbaar in onze winkel in Arnhem centrum. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de winkel via 026-4424103 of info@servies.nl.

Leveringen

U verkoopt voornamelijk breekbare producten, is het risicovol mijn bestelling te laten versturen?

Jarenlange ervaring met het versturen van onze producten resulteert in zeer weinig breuk tijdens verzending. Mocht uw bestelling of een deel hiervan toch beschadigd geleverd worden, dan wordt dit door ons vervangen/vergoed. Het kan zijn dat wij vragen om een retourzending (op onze kosten) van de beschadigde artikelen of een bewijs van breuk d.m.v. een digitale foto.

Ik wil graag melding maken van breuk in mijn zending, hoe doe ik dat?

Ondanks het zorgvuldig verpakken van de producten komt het af en toe voor dat producten breuk aankomen. Wij vragen u in dat geval een email te sturen naar info@servies.nl, met daarbij een foto van de bewuste artikelen. Het is voor ons handig als ook het nummer van uw bestelling of het nummer van de pakbon wilt vermelden.

Wat zijn de verzendkosten bij Servies.nl?

Wij verzenden binnen Nederland en België met DHL. Voor bestellingen vanaf €50,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.
Anders bedragen de verzendkosten voor pakketten binnen Nederland tot 30 kg € 3,95 & België of Duitsland € 8,00. Voor verzendingen naar Luxemburg bedragen de verzendkosten tot 30 kg €11,00.
Voor verzendingen naar overige landen geldt een specifieke prijs, deze kosten zijn op aanvraag. In principe kunnen wij wereldwijd verzenden.

Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?

Zodra uw pakket wordt aangeboden bij DHL, ontvangt u een email met daarin de verzendinformatie en het Track & Trace nummer. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. Pakketten bij particulieren worden tussen 12 en 18 uur aangeboden. Zakelijke pakketten worden tussen 10 en 17 uur aangeboden. Het is ook mogelijk om het pakket ’s-avonds bij u aan te leveren. Wilt u hiervan gebruik maken, dan kunt u met ons contact opnemen. Wij kunnen u dan informeren over de procedure en de kosten. 

Ik wil mijn bestelling graag retour sturen, hoe gaat dit in zijn werk?

Wanneer u uw bestelling niet wilt houden, dan kunt u de artikelen naar ons retour sturen. Ons retour adres is Kerkstraat 41a, 6811 DM Arnhem. Wij vragen u een kopie van de pakbon toe te voegen en daarop het rekeningnummer te vermelden waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten. Het bedrag wordt binnen 5 werkdagen aan u retour gestort, zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen. U ontvangt van ons een email. De kosten voor het retour sturen, komen voor uw eigen rekening.
U kunt de bestelling ook in onze winkel in Arnhem terugbrengen. Wij zullen het bedrag in de winkel aan u uitbetalen of retour storten op uw rekening.

Ik heb een artikel ontvangen, wat ik niet heb besteld. Wat moet ik doen?

Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen via info@servies.nl of 0031(0)26-4424103. Wij overleggen dan met u hoe we het oplossen. Wanneer u het product terug wilt sturen, regelen wij een retourzegel voor u. Uiteraard zorgen wij ervoor dat u alsnog het juiste product ontvangt.

Ik ben niet tevreden over de service van Servies.nl. Waar kan ik terecht?

Stuur uw klacht naar info@servies.nl. Wij zullen uw klacht zo spoedig mogelijk behandelen.