Spaar nu voor mooie kortingen en gratis producten! meld je hier aan

Heart icon
Cart icon Winkelwagen

Winkelwagen

Veelgestelde vragen

Wij snappen dat je misschien nog een vraag hebt, naar aanleiding van je bestelling of de informatie die je op de website hebt gelezen. Op deze pagina hebben we de antwoorden op veel gestelde vragen overzichtelijk voor je op een rij gezet.

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via info@pollmann.nl of telefonisch via 026-4424103. Ons team helpt je graag!

De levertijd die is aangegeven is een verwachte levertijd. Er zijn allerlei factoren waardoor de daadwerkelijke levertijd anders kan zijn. Wij proberen je daarvan zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Oorzaken van een langere levertijd zijn divers: de leverancier kan het product niet leveren, er zijn problemen in transport of in de productie.

Wanneer je vindt dat het te lang duurt, kun je altijd je bestelling annuleren.

Ja dat is geen enkel probleem, mits de bestelling uiteraard nog niet verzonden is. Wanneer je de bestelling wilt afhalen is het handig om dit per e-mail of via de telefoon door te geven. Dan zorgen wij dat je bestelling niet in een pakketje gaat.

Ja, dat is zeker mogelijk. In het bestelproces kun je in het afrekenmenu het vinkje wegklikken bij ‘Verzenden naar hetzelfde adres’. Vervolgens kun je het gewenste afleveradres invullen.

Het kan zijn dat een artikel niet op voorraad is. Dit staat aangegeven bij de verwachte levertijd. Wanneer er een levertijd van 1-2 werkdagen staat, is het artikel op voorraad. Als er een andere levertijd staat, moet het artikel eerst besteld worden bij de leverancier. De verwachte levertijd staat dan aangegeven.

Met uw e-mailadres en wachtwoord heb je toegang tot je eigen account. Je kunt de status van je bestelling bekijken, inzicht in je ordergeschiedenis, gemakkelijk je gegevens aanpassen en je notificaties over producten die weer op voorraad komen bij te houden.

Nee dat is niet nodig, je kunt ook een bestelling plaatsen zonder account. Je vult dan eenmalig je adresgegevens in.

Jarenlange ervaring met het versturen van onze producten resulteert in zeer weinig breuk tijdens verzending. Mocht je bestelling of een deel hiervan toch beschadigd geleverd worden, dan wordt dit door ons vervangen/vergoed. Het kan zijn dat wij vragen om een retourzending (op onze kosten) van de beschadigde artikelen of een bewijs van breuk d.m.v. een foto. Neem bij breuk in je zending contact op via e-mail of telefoon.

Ondanks het zorgvuldig verpakken van de producten komt het af en toe voor dat producten breuk aankomen. Wij vragen je in dat geval een email te sturen naar info@servies.nl, met daarbij een foto van de bewuste artikelen. Het is voor ons handig als ook het nummer van je bestelling of het nummer van de pakbon wilt vermelden.

Wij verzenden binnen Nederland en België met DHL. Voor bestellingen vanaf €50,- nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Kijk hier voor meer informatie.

Het kan zijn dat je je bestelling retour wilt sturen. Dat kan uiteraard! Kijk hier voor meer uitleg over het retour sturen van je bestelling.

Wij verzoeken je om contact met ons op te nemen via info@servies.nl of 0031(0)26-4424103. Wij overleggen dan met je hoe we het oplossen. Wanneer je het product terug wilt sturen, regelen wij een retourzegel voor je. Uiteraard zorgen wij ervoor dat je alsnog het juiste product ontvangt.

Dat is vervelend en uiteraard niet de bedoeling. Stuur je klacht naar info@servies.nl. Wij zullen je klacht zo spoedig mogelijk behandelen.

Het assortiment van onze winkel in de 7straatjes en de webwinkel Servies.nl zijn niet exact hetzelfde. Staat het artikel dat je wilt kopen niet online? Neem dan even contact met ons op via e-mail of telefoon. We maken de bestelling dan handmatig aan en kunnen dit naar je verzenden.

Wij helpen je graag bij het maken van een keuze en bij het plaatsen van je bestelling.
- Je kunt tijdens openingstijden van de winkel bellen met 0031(0)26-4424103.
- Je kunt ook een email sturen naar 
info@servies.nl.  Wij zullen je vraag binnen 1 werkdag behandelen.

Je kunt een cadeaubon voor ieder gewenst bedrag kopen. Dit kan in de winkel in de 7straatjes in Arnhem of hier. Hier wordt gevraagd om een veelvoud van 10,-. Wil je een ander bedrag geven, neemt dan gerust contact met ons op. Dan maken wij dit in orde.

Stel ons je vraag en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.